fredag 4 mars 2011

"spontanshopping"

Idag vart det fredag då ja, vilket innebär att de två närmsta dagarna är helg :D men jag ska inte sitta ensam och ugla - imorgon förmiddag kommer min bror hit så ska jag hjälpa honom med matten, och på kvällen kommer Josefin hit så ska vi äta tacos och se på melodifestivalen ^^

idag har jag hur som helst äntligen tagit min sista dust med matlab, alla uppgifter är redovisade :D sen for jag en sväng och kollade på min brorsas monter på UF-mässan, och köpte ett ljus av dem. De säljer massageljus alltså.. Inte för jag vet vart jag ska få massagen ifrån, men det luktar otroligt gott iaf ^^ hallon och kvitten :D spana in deras hemsida vettja :)

Utöver det har jag bara varit i mataffären också, och dagens överraskning bestod i att hitta tre par söta strumpor där, wow vilken spontanshopping ;D


Söta strumpor ^^


Och ljuset som luktar otroligt gott ^_^ BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP