lördag 12 mars 2011

Melodifestivalen: värdelös som vanligt..

Sådär ja, självklart stod striden mellan de fjortisälskade Danny och Eric Saade, och Saade vann. Jahaja. Ska jag gå och gräva ned mig på en gång?
Sen blir det ju inte bättre av att alla låtar jag gillade alls hamnade längst ned på listan... :P

Nej, nu ska ni få se vilka jag gillade! (länkar alla för vissa av er kanske inte kollar melodifestivalen.. då kan ni ju få veta vilka som vart bra iaf ;D )


Brolle, absoluta favoriten :D Kan inte sluta lyssna på låten .. :P Kaaan kanske vara för att jag har en fånig liten tonårscrush på honom ;D


Nicke Borg, finfin låt, helt okej :D


Sara Varga, inte direkt min vanliga smak på musik.. men av någon anledning gillade jag låten - måste vara texten eller något :)


Playtones får också vara med, gillar stilen och vad låten handlar om ;D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP