måndag 7 mars 2011

Helgen :)

Alltså, jag har haft en totalt awesome helg ^^ först kom min bror på besök och fick hjälp med lite matte och så bjöd jag på fika osv, det var trevligt :)
Sedan kom bästaste Josefin hit som jag inte träffat på alldeles för länge !! ^_^ vi gjorde tacos, åt oss alldeles för tjocka, kollade melodifestivalen och dissade alla låtar medan vi åt oss ännu tjockare på massa godis, hade världens roligaste kväll (det är sjukt vad mycket man skrattar när man är med henne ^^) och sedan sov hon över :3

Så i söndags bestämde vi oss för att ta en sväng på nordstan.. Några små fynd gjorde jag, som ni ser i inlägget under :) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP