torsdag 17 mars 2011

Torsdag, stressad

Är just nu på väg till banken, måste skaffa en bankdosa för att komma åt kontot som kassör :) och jag måste fixa det idag, för det lär dröja till nästa gång jag får chansen.. Men idag är också sista dagen att plugga till tentan för min del, eftersom ET-rajet på lördag kräver massa jobb av oss imorgon. Och lördag morgon är tentan, och just nu kan jag i princip ingenting. Det lär gå åt skogen..

Men en positiv sak är ju i alla fall att det är jättehärligt väder ute ^^ första dagen jag kan gå i tygskor :D


11 grader visade termometern ^^


Och en muppig bild på mig - Idag är en såndär dag när jag tycker jag ser bra ut, men det inte vill fastna på bild.. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP