söndag 20 mars 2011

heej igen ^_^

Det är en trött men väldigt glad Hanna som sitter vid tangentbordet och skriver till er just nu :D

Det har varit en intensiv period sedan jag skrev förra gången, fredagen gick åt till råplugg inför tentan som jag skrev på måndag morgon, och se på fan det känns faktiskt som att jag klarade den. Ingen omtenta på den = WOHO :D .. om det nu gick lika bra som det känns, det vet man ju aldrig :P
Sedan hade vi vårt allra första arr i lördags kväll! ET-raj (ET står fint för Efter Tenta) där vi sålde öl och hade bar med dansgolv hela kvällen, asnajs var det! :D Jag kan vänja mig vid några sånna arr per termin alltså ^^, Jag lär inte sakna det länge dock, nästa är ju redan på torsdag!
Så jag kom i alla fall hem klockan 4-5 nånting imorse, efter att ha efterfestat efter vi stängde puben :D Fick sovit några timmar, sedan var det dags att flyga upp och fräscha till mig och fara in till skolan igen. Där fixade vi färdigt våra föreningskläder, och så gick jag på möte för att lära mig bokföringsprogrammet och hur man bokför ordentligt. Tror jag fått någorlunda kläm på vad det går ut på faktiskt :)

Jag kom faktiskt hem alldeles nyss igen faktiskt, helt slut, men väldigt glad, efter en jättetrevlig helg fylld med massa skoj grejer ^_^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP