måndag 14 mars 2011

Mitt julpyssel

Ja, det kanske är lite sent nu men jag kom på häromdagen att jag visade er aldrig vad jag julpysslade ihop och gav till mina syskonbarn.. jag är ju en såndär riktig mosterfaster som faktiskt kan knåpa ihop ett och annat själv =)

Så nu ska ni få se det bara för det!

Vantar till systers två småttingar ^^
och en omlotthalsduk till storebrors lille ^^ Den är dock inte riktigt klar på bilden, sydde fast två ljusblå knappar i form av nyckelpigor precis på omlottdelen sedan, eftersom han älskar nyckelpigor .. :)

Dessutom fick Robert sig ett par rejäla vantar också:

.. även min bror fick ett par vantar kom jag på nu; svarta, med vit och grå brodyr.. fast dem har jag inga bilder på :(

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP