torsdag 3 mars 2011

God morgon!

Tänk att man kan få vakna såhär sent på en skoldag - vilken lyx ^^ fast å andra sidan slösade jag bort den, eftersom jag gick och lade mig vid 3.. Ja det var onödigt av mig :)

Men igår var jag i alla fall duktig och tränade ! Testade spinning för första gången, och det var helt okej faktiskt :D svettades som en gris i en timma, utan att bli så trött att jag aldrig vill testa igen ^^ .. däremot får det vänta ett tag så blåmärkena på rumpan efter den obekväma sadeln går över xD

Men det bästa med träning är att jag blir så härligt energisk efteråt ^^ efter boxningen förra veckan kom jag hem och började spontanstäda, och igår var det diskberget som fick känna på min energi :D det är jättehärligt ^^ däremot verkar energin inte gilla mina läxor, så de står ganska still ..

Äsch, här har ni en bild på mig från igår:

.. Börjar bli dags att ta tag i det där håret.. Utväxt och ljusare på sina ställen.. Siktar på något närmare den ljusare färgen på vänstra sidan nästa gång jag går till frisören ^^

nej, nu ska jag gå upp och fixa frukost/lunch :)

. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP