måndag 31 januari 2011

Nya skor :D



Ja ni ser rätt - två par nya dödnygga skor! :D och vad jag fick lägga för dem? Ptja, jag fick 150 kr för att ta med mig dem ungefär ;D

Jag var alltså och reklamerade skorna jag köpte för två månader sedan, som var så trasiga att de inte gick att använda mer.. Men de kostade mig 560kr då. Nu fick jag order om att hitta något för 499 kr som jag fick tillgodo. Sagt och gjort, jag plockade upp dessa två paren från rean för prick 498kr. Glad och nöjd gick jag till kassan för att byta in mina skor, och vad får jag? Kvittot plus 201 kr i handen! :D BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP