tisdag 1 februari 2011

God tisdagsmorgon :)

Idag vankas det sittning ^^ utöver det har jag en halv sovmorgon som just håller på att ta slut :P andra halvan ska spenderas med att shoppa dekor till sittningen med Karin :)

Jag känner mig lustigt trött idag, fast att jag sovit 6 timmar som vanligt.. Inte för att det är nån optimal sömnmängd, men ändå.. Vaknade fortfarande på första försöket av väckarklockan, tack och lov, men min hjärna känns ändå som mos..
Dessutom har jag enligt sönngrafen inte sovit gott alls inatt.. Fast det såg så konstigt ut så jag tror snarare den mätt fel i detta fallet.. Wä, får se vad den tycker inatt :P


.. Jag gillar iaf mitt hår idag ^^ BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP