onsdag 23 februari 2011

Kanske tillbaka igen

Hej bloggen =)
Av uppenbara skäl, som jag alldeles strax kommer till, har jag inte hunnit/kunnat/velat skriva här på ett tag.

Så vad har hänt sedan sist? Samma dag som dendär sittningen skulle vara tog det slut med min pojkvän. Ja, ni läste rätt. 3,5 år tillsammans, sambos och allt - slut. Det var ett gemensamt beslut mellan oss, men det gör ingenting enklare. Jag hade dock inte tid att reflektera över det till en början, eftersom jag blev sjuk i influensan samma dag (ja, på lördagen men jag gick på sittningen ändå, knarkade värktabletter den dagen). Febern nådde 39,5 på söndagen, och gav inte med sig så lätt. Så det fortsatte med att jag missade skolan i princip hela veckan, var någorlunda frisk lagom till att gå till fredagens enda lektion. Så hitills har jag alltså hunnit med att förlora min pojkvän, vara oturligt jättesjuk, och hamna ungefär en vecka efter i skolan. Men det slutar inte där, för sedan blev jag minsann nominerad till kassör i en förening på kemisektionen. Invalet var igår, vilket innebar förberedelser och att lära känna de andra nominerade innan, och en sjuhelskottas fest efter själva invalet på sektionsmötet. Så inatt kom jag hem klocka 20 över 3, sov 2 timmar, gick på matteföreläsningen imorse, gick direkt hem och sov igen efteråt, och vaknade klockan 6 på kvällen. Statusen just nu är alltså att jag är ytterligare ½ vecka (och alltså totalt 1,5 veckor) efter med skolarbetet, jäkligt trött, men glad ändå. Och har hunnit inse hur fruktansvärt ensamt det är att inte ha någon pojkvän..

Så nu vet ni, jag tror inte det är så svårt att inse varför jag inte känt för att blogga på ett tag :P
Men nu ska jag försöka fixa något att äta, och sedan blir det matte hela kvällen... ! Jippie?

1 kommentarer:

Anonym,  23 februari 2011 kl. 21:28  

Varför kom ni fram till det beslutet? Det måste kännas hemskt.. =/

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP