söndag 30 januari 2011

Tulpaner ^^



Titta vilka fina blommor jag fick av min bror när han var här på middag igår :) ^^
Det var egentligen en välkommen-hem-från-Sydkorea-middag, fast den vart något försenad :P
På menyn stod helstekt fläskfilé med potatisgratäng och gräddsås, och till efterrätt serverades kladdkaka med nougat och mandelkross i, och självklart en klick grädde på ^^

På tal om tulpaner var jag förresten på sittning med amsterdamtema som vårt nya sexmästeri ställt till med i fredags :P gissa vad jag var utklädd till? :P ledtråd: jag vet inte om jag vågar visa bilderna här ;D BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP