torsdag 20 januari 2011

Badjävlar

Nu ser ni, nu har jag gjort något bra - jag har bestämt att gå och simma en gång i veckan med två tjejer från klassen! Jag gillar att simma så detta borde gå vägen :)

För övrigt har jag gjort något dumt också.. Gått för hårt ut med basironet med en gång, så att hela mitt ansikte kändes som en stor brännskada igår kväll.. dränkte mig själv i ansiktskräm så idag är det i alla fall bättre. Hur det påverkar finnarna är dock oklart xD


Med lite puder på ser det helt okej ut trots att ansiktet är helt rött och stramar.. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP