onsdag 12 januari 2011

Min iPhone har kommit!

Fick ett sms från posten om att jag har ett paket från tele2 att hämta ut, hur glad blir man inte? :D nej jag har inte sprungit efter det ännu, med tanke på att jag är nyvaken, oduschad och frukostlös än så länge. Men glad kan jag ju vara ändå :D Får gå och hämta den senare idag ^^

Däremot surfade jag runt efter lite skal eftersom det jag har designat i tidigare inlägg inte lär anlända i första taget om jag nu bestämmer mig för att beställa ett, och jag vill inte ha en repig telefon. Men jag tror just jag hittade det perfekta:

finns på iPhonebutiken.se
..det känns så mig på nåt sätt ^^ Kanske för att det är otroligt sött, och lite för fint för att vara vardag ^^ känns precis som mig ;D

För övrigt vill jag bara tala om för er att det är jobbigt att vara flickvän till en städmaniker när han inte är hemma... alla mina saker jag vill använda är gömda på olika finurliga ställen så jag kan inte göra något som jag vill! Tänkte plocka ned julgranen, men kartongerna allt ska ned i är puts väck. Sedan tänkte jag visa er några bilder på vad jag pysslat med denna julen, men icke - kamerasladden är också borta. Och det är inte jag som har varit slarvig, faktiskt!

Men jag får väl ha tålamod tills han kommer hem, jag kan ju exempelvis sysselsätta mig med att äta frukost och duscha så länge.. :P

1 kommentarer:

Anonym,  14 januari 2011 kl. 12:07  

Hej Hanna,

Vi hoppas att du nu har telefonen i din hand och att du är riktigt nöjd med både den och abonnemanget!

Har du några frågor får du gärna maila mig på ida.jonsson@tele2.com.

Med vänliga hälsningar

Ida Jönsson, Tele2.

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP