fredag 21 januari 2011

Matteeftermiddag

Det finns nog inte många som reagerar som jag när läraren säger "idag ska jag inte gå igenom någonting, ni får bara räkna själva" - man brukar bli glad över 2 timmars extra pluggtid. Men jag har ju redan gjort alla veckans uppgifter hemma och går till skolan för att få genomgången så jag kan få en större förståelse för talen jag redan räknat. Så jag tycker allt är lite lagom drygt just nu, lektionen håller på till tre..

Får väl kolla upp och läsa igenom kapitel vi ska ha nästa vecka eller nåt.. Tur att man har internet i mobilen ;D BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentarer:

Anonym,  23 januari 2011 kl. 11:34  

Vad läser du för matte? ^^

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP