fredag 28 januari 2011

Ett mirakel?

.. För det är nog vad man måste kalla det när man lyckas väcka mig utan problem på första försöket - och jag dessutom är pigg!
Jag har alltså skaffat mig appen sleep cycle, och såhär efter första testet är jag sjukt förvånad och nöjd ^^

Sen är det ju bara en liten bonus att man kan få se en intressant sömnkurva över hur man sovit ;D
Och den tycker jag också stämmer väldigt bra, den snappade till och med att jag vart yrvaken nånstans där i max 2 min - jag minns det, minns bara inte varför :P BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentarer:

Anonym,  28 januari 2011 kl. 20:15  

Nu har jag suttit och funderat länge på detta, och det förblir ändå ett mysterium för mig. Hur kan en app mäta din sömn? Din mobil är ju inte kopplad till dig på något sätt :)

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP