torsdag 27 januari 2011

Musik är en fantastisk sak :)

Jag är väldigt lättpåverkad av musik faktiskt, kan knappt sitta still när det kommer en svängig låt, och måste alltid sjunga med när jag kan - musik gör mig glad :) eh, och ibland lite mer risktagande, så jag brukar försöka låta bli Bandit Rock när jag kör bil :P

Hur som, just nu är jag inne i en total volbeat-period, kör deras låtlista i mobilen på repeat varje morgon på väg till skolan, så börjar jag dagen på rätt sida :) favoriter just nu är helt klart Mary Annes place (väckningssignalen), I only wanna be with you, 16 dollars och still counting ^^ BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP