lördag 22 januari 2011

Grattis Karin ^^

Har varit och firat min nya (om man nu fortfarande kan kalla det det efter ett halvår) klasskamrat Karin, som fyller 20, hela kvällen^^. Det var jättetrevligt, hon hade lagat supergod mat och hon fick ett kul spel i present som vi spelade större delen av kvällen :P

Enda problemet är att jag ska upp relativt tidigt imorgon, för att en annan kompis kommer hit från danmark och ska låna bäddsoffan 2 nätter.. Så jag har att göra, kommer väl vara helt död när helgen är slut.. Men det är väl inget jämfört med nollningen, så jag lär ju överleva :P

Förresten är det stört fuktig luft i lägenheten just nu, fattar inte hur det kommer sig.. Visserligen har vi tvätt hängande på tork, men det brukar aldrig bli riktigt såhär illa :S
Nåja, får väl vädra ut lite imorgon, nu är det jättedags att sova för min del! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP