måndag 31 januari 2011

Måndag igen :)

God morgon solstrålar ^^ vaknade på första försöket av min trevliga väckarklocka idag igen :) det jag lärt mig av den hittills är att jag vaknar till någon gång mitt i natten varje natt, ungefär 4 timmar efter jag gått och lagt mig.. Konstigt, och inte direkt optimalt :S men den lyckas i alla fall väcka mig riktigt bra ^^

Idag ska jag för övrigt skaffa träningskort på Friskis, Janni tvingar mig :P fast det ligger nära skolan och jag har funderat på det länge, så det är bra :) ska bara genomleva 2 föreläsningar och en dugga i matte först.. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP