fredag 21 november 2008

Tjohowsing!

Jahaja, idag fick jag mitt Mvg i Cad-teknik A, så nu slipper jag gå på lektionerna mer!
Kursen skulle hållt på resten av höstterminen (d.v.s. fram till början av februari ungefär) men jag behöver inte gå på någon mer lektion!
Så nu får jag sovmorgon på måndagar, och slutar jättetidigt på fredagar!

.. men varför känner jag mig fortfarande som en förbrytare..? xD

Jag är jätteförkyld idag, låter som en hes man när jag pratar!

Ska snart städa mer i huset, för vi ska ju ha kalas imorgon.. usch vad min energi är slut.. jag vill strunta i allting och spela sims! ...

För övrigt letade jag runt efter snygga stövlar med klack på internet, men hittade nada under 500kr. Inget snyggt i vilket fall. Blev ledsen. Är inte precis världens rikaste, men jag vill ju ha snygga skor för det! Varför kan ingen sälja både snyggt och billigt? :o

Men jag är tråkig!
Bengt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP