måndag 10 november 2008

En till liten kommentar :)

Ett tack till Doktoranden som kommenterade mitt förrförra inlägg om högskolan. Det var intressant och läsvärt det du skrev, och jag ska ha det i tankarna i fortsättningen!
Har annars en tendens att låsa fast mig i mina tankar, och sedan inse för sent att jag borde gjort annorlunda.
Så tack för den kommentaren! :)

I övrigt ska jag sjunga på Fyren imorgon, någon gång mellan 17 och 19. Eller ja, köra. Josefin står ju för den mesta sången, och hon sjunger så fint så :3
Själv körar jag bara, och det är ungefär vad jag klarar av!
Hoppas att jag inte sjunger falskt bara!

Sedan har vi inställda lektioner imorrn morgon tydligen, så då kommer Josefin hem hit till mig så ska vi öva lite tillsammans, vi har ju inte ens sjungit ihop oss ännu!

Härligt med lite ledig morgon i alla fall

Bengt!

1 kommentarer:

Fredrik 12 november 2008 kl. 09:37  

Varsågod. Så lite så.

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP