lördag 22 november 2008

Jag är grisigt förkyld!

Usch ja. Och idag ska vi ha kalas för min bror, och hans present är inte klar än!
Men spela roll, som sagt :)

Men det är bajsejobbigt att vara förkyld ju! Fast nu har i alla fall ont-i-hals-fasen gått över, och det är väl tur det. Men nu går jag ju runt och flåsar som en idiot istället.. För näsan är det ingen idé att ens försöka med.. och så varje gång man snyter sig så får man bongotrummor i öronen istället för friare andingsvägar..

Men nu ska vi inte klaga så mycket! Jag har bakat tårtan! (och jag hoppas väldigt väldigt mycket att jag inte smittat ned den, har varit jättenoga med att tvätta händerna och så hela tiden! De är så torra så jag tror de frasar sönder snart..)

I övrigt så.. har jag en gnagande lust att spela sims, men jag är för uppe i varv och för mycket i tankarna på skolan för att finna ro att slå mig ned och göra något som jag vet inte är nödvändigt. Vilket resulterar i att jag orkar inte göra skolarbetet, men kan inte finna ro till att koppla bort det och spela sims, så jag hamnar här vid datorn och fördriver en jäkla massa död-tid.
Jag måste nog lära mig lite mer stresshantering, och att det är okej att göra onödiga saker ibland..

Nu ska jag göra mig i ordning!
Bengt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP