måndag 24 november 2008

Blablabla

Jag har ont i huvudet!

och bara för att visa hur skolskadad jag är, kolla in denna tråden på hamsterpaj!
Stackars lilla mig.

Jag vet inte vad mer.. det är skola imorgon också!
Kemiprov!

Haha, idag på kemilektionen satt jag och Josefin och pratade bort halva lektionen, men läraren sa ingenting.. Det var alltså allmän repetition, utan genomgångar eller något.. Så satt några andra bara och pratade om något annat en pyttestund, så hugger läraren till med "vill ni två där borta ha frånvaro på denna lektionen eller? Jag kan sätta det på er även om ni är här, om ni inte börjar jobba nu!".
Muhaha. Nej jag säger inget, vad den läraren borde tycka om mig är upp till er att avgöra.. xD

För övrigt borde jag väl sova. Klockan är 10. Min förkylning har i alla fall släppt taget nu! Tur inför spelningen på onsdag! :D

Nåja, önska mig lycka till inför provet, någon!
Bengt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP