måndag 24 november 2008

Bara för att jag har sovmorgon!

Just precis! Vid eftertanke, vad kan egentligen vara bättre än att få ledigt utan frånvaro från första lektionen på måndagar hela resten av terminen? Inte mycket, skulle jag säga! Tack Muhammad, för att du gjorde Cad-lektionerna så lätta, och tack pappa som har Cad hemma och som därför lärde mig cad långt innan jag behövde det! Muhaha, nu slipper jag tidiga måndagar och sena fredagar (som medför att jag måste ta ett senare tåg till älsklingen.. men inte mer! ) !

Utöver detta så.. har vi kemiprov imorgon, men det har jag redan nämnt. Så nu ser schemat (skrev ärligt talat "skemat" först, herregud! Värre än i mina värsta mardrömmar att jag skulle stava så dåligt..) för idag ut som följande (tror jag.. xD) : Spanska, kemi, bamba, svenska, matte, fysik. Slutar 16:30.

Grel på det.
Riksprov i fysik om två veckor. Inte grel på det. Låt mig tugga lite på det..
Vi har RIKSPROV för bövelen (varför råkar jag alltid skriva "riskprov" ?) om två veckor och vi är inte klara med kursen ännu!

Jamen, det känns ju .. bra.. Jefla.. allt.
Bengt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP