lördag 22 november 2008

Bah.

Jaha, nu har vi haft kalas. Jag satt och stickade ganska mycket under kalasets gång.. nu har jag gjort hela 2/3 av halsduken! Tillåt mig att vara glad.. så det betyder.. att jag gjorde 1/6 utav hela totala längden under kanske 1-2 h. Det betyder att.. nu är det 1/3 kvar, alltså 2/6 alltså har jag ca. 4h kvar på den!
Sedan kan jag börja på min röda basker! :D

Nu tänkte jag i alla fall få tummen ur och spela sims! Men så kommer mamma på att det är dansbandskampen.. är det lönt? Är det värt att kolla på det?
Jag tänker göra en mycket kvalificerad gissning på att Scotts och Larz Kristerz går vidare!

Så, så roligt var det med det, ledsen att förstöra eran kvällsunderhållning :D

Fan va tråkig jag är.
Stickade lite på min julklapp som jag ska få av mamma med. Benvärmare! :D Tredubbelt garn 2x svart, 1x vitt. Skitsnyggt ju!

Bengt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP