söndag 16 november 2008

Spelning! :D

Tjohoo, vi hade spelning på Kungsmässan i lördags och vi var så bäst!
Mohaha, pappa (som skötte ljudet) sa att vi var ett utav de totalt 3 utav de banden som spelade där den dagen som var riktigt bra!
Och då var det ändå en säkert 8-9 band som han skötte ljudet för.
Jag la upp någon bild från det på min bilddagbok, så det är bara att surfa in där och kolla, på den 15e November!

För övrigt så är det måndag imorgon, och nu är klockan snart läggdags tror jag bestämt. Tänkte sticka lite på Henriks födelsedagspresent, den är halvklar för tillfället, men vet inte om jag hinner.
Nåja.

Hmm, ja.. det är ju bara den detaljen att han fyller år imorgon!
Men! Kalaset är inte förrns nästa helg, men jag tror ändå inte att den hinner bli klar.. men skit samma, det blir bra ändå..
Han får den när den blir klar helt enkelt!

Och så fyller ju Josefin år imorgon också!! Får inte glömma att ta med presenterna till henne till skolan imorgon ^^ Hoppas hon blir glad för dem!

Men nu ska jag packa ihop lite fler saker eftesom jag far till mamma imorgon, så god natt på er!

Bengt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP