måndag 1 oktober 2007

Numera Word-expert, kändis och väldigt trött.

Fy varför gjorde jag så mot mig själv? Var uppe till halv ett? Varför, varför, varför? Det var väl inte smart, Hanna? Nej, det var det verkligen inte, jag borde lära mig. Så sant så! Jag vet, jag har alltid rätt.
Pratade faktiskt med Robert i typ fyra timmar igår ^^ Känns inte som så lång tid, den går så fort när man pratar med honom <3 style="font-style: italic;">vad fan den heter. Där var vi med i alla fall. Världens fulaste bilder var det. Verkligen. Såg hemskt ut. Som en trettonåring eller nåt. Men det jag sagt var inte förvridet i alla fall. Något bra..
.. Hade hellre haft en förvriden text med bra bild till, dock.

Nej, denna helgen har jag faktiskt inte sovit ut alls. Igår snackade jag för länge, och dagen innan dess var det ju heldag med Viktoria på Liseberg, med tillhörande Takidakonsert. Bäst att passa på när biljetterna ger gratis inträde till parken liksom.
Det var i alla fall en hel-lyckad dag, vi hade skitskoj, och konserten var übersuperduperbra. Upptäckte ett nytt band, förbandet. Plan Three hette dom. Verkligen lyssningsvärda. Men bäst av alla var Takida så klart. Ah, den konserten var så jäkla bra! Och längst fram stog vi och allt! Fan va roligt vi hade!
Och nu i skrivande stund är faktiskt Hänke på Takidakonsert borta i Stockholm. Haha! Dom valde Göteborg före Stockholm. Menmen, man kan ju alltid hoppas att han har det lika trevligt som jag och Viktoria hade det. En dag jag sent kommer glömma.

Så, därför är jag trött idag i alla fall. Det är Robert( eller egentligen hela Takida) och Robert och Viktorias fel. Eller helt och hållet mitt eget. Det beror på hur man ser det. Jag föredrar att skylla på andra.

Och nu är jag dessutom full-lärd i Word. Fantastiska kunskaper besitter jag. Undras hur länge de håller i sig. Varför ska man kunna så mycket egentligen? Jag har kunnat använda Word väldigt bra redan innan, vad ska jag kunna allt detta för? Men okej, Elvis, jag erkänner, även om du är inkompetent, så erkänner jag att Kurslitteraturen har varit aningen användbar. Även om boken är redigt störande. Massa färgstarka bilder överallt som förvirrar mig. Nåja, jag tog mig igenom de 60 sidorna i alla fall. Känner mig utbildad och klok. Det duger för mig.

Men nu ska jag bannemej gå och prata ännu mer med Robert, ute på balkongen. Börjar sakna hans röst nu, var ju nästan ett dygn sedan vi pratade senast. Jaja, lite smått patetisk är jag kanske, men jag är nog galen i honom ^^
Gonattsven på er allihopa :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP