tisdag 9 oktober 2007

Ryggont, längtan och fysikprov.

En vanlig inledning till en vanlig text.
Det är tisdag idag. Men inte en vanlig tisdag. Nehej, verkligen inte en vanlig tisdag. En mycket ovanlig tisdag indeed. Så ovanlig att den aldrig inträffat förut och aldrig kommer inträffa igen. Denna dag finns bara en av. Precis som det bara finns en av imorgon. Och en av igår. Men det är bara onödigt att tänka på den, för den är redan försvunnen. Men vi har en liten bit tisdag kvar. Kanske dags att ta vara på den?
Inga läxor idag. Nepps, inga förrens till på fredag. Det är trevligt. Tror jag ska läsa naturkunskapen som gonattsaga idag. Jodå, det blir fint. Läsa om fikonträd. Glad att jag aldrig ätit fikon är jag efter att ha sett den filmen.
Men nu till det väsentliga. Det som inträffade denna otroligt spektakulära tisdag. Jag hade fysikprov. Ja just det! Ett fysikprov, hur mycket mer ovanligt kan det bli än så? Nej, precis, jag vet att du intämmer. Jag hade fysikprov, och jag tror att jag klarade mig riktigt bra. Men det återstår väl att se.
Men här passar ett tack :
Tack, Veronica, för ROGGBIV xD , utan det kanske jag hade gått miste om åtminstone två poäng av 33! Alltså är det väldigt viktigt att minnas Röd, Orange, Gul, Grön, Blå, Indigo, Violett. Så. Tack.

Men nu till det väsentliga. Jag har ont i ryggen. Fördjävligt ont i ryggen. Sitt aldrig i en soffa och chatta på datorn om du inte kan luta ryggen mot något och datorn står för långt ner. Gör inte det. Och spela inte trummor med 7 cm klackar. För jössenamn. Gör inget av det. Det är inte smart.

Men det var ju inte det väsentliga. Det väsentliga är att jag inte vet hur man stavar till väsentligt. Är det kanske vesäntligt? Nääe, aldrig. Kan jag aldrig tro. Vi kör på väsentligt. Väsäntligt? Nej.. vesentligt ? absolut inte. Väsentligt ser bra ut.
I alla fall, det väsentliga är att jag ska åka upp till Robert på fredag <3
Som jag har längtat! och längtar nu med! Jag längtar mig sjuk efter Robert! aaah, vi har inte setts ordentligt på 6 veckor nu! En och en halv månad! Det är sjukt! Hur klarar man det egentligen? AAAH, jag vill till Robert NU! Och på fredag åker jag dit ^^ Får gå tidigare från skolan och allt. Ska bli så kul. Baka tårta och allt! ^^ Men det är inte det vi ser fram emot egentligen.. Ellerhur, Robert? <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP