söndag 12 oktober 2008

En ny kommentar! ^^

Du är lika klok som mina döttrar och lika ambitös. Det är aldrig fel att vilja gå framåt och göra sitt bästa, men, var rädd om dig, vissa dagar får man faktiskt skolka...bara flippa ut och ta det lungt, man måste inte driva sig till mvg i allt. Det rådet ger jag också mina döttrar för jag vill tex inte en gång till vara med om en kolaps efter ett kickboxningspass... Späckat schema och höga krav på sig själv kan göra att man tappar både aptiten och helheten. Och: vad spelar det för roll om hundra år om du fick eller inte fick mvg i alla ämnen? Lycka till!
Ma. "jag är inte bara jurist jag är mamma också" ;).

Jag ville bara tacka så mycket för dom värmande orden! Jag har så svårt att släppa mina krav på mig själv, fast att jag känner att jag ibland inte orkar. Så nu har jag faktiskt ansträngt mig, nästa vecka har jag två prov i början av veckan, och ändå har jag tillåtit mig att ta det lugnt lite i helgen.
Fast mvg i allt är ju att föredra :)
Hoppas bara att jag kan lyckas med det utan att arbeta mig sönder och samman..

(och det är bland annat på grund av denna brist på ork som min blogg får sova lite ibland, jag hinner inte med allt!)

Tack i alla fall!

Bengt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP