söndag 26 oktober 2008

Din jävla totalt värdelösa skitdag!

Jag hatar lov, jag hatar ledigheter. Jag hatar att inte ha något att göra medan alla andra har något jävla skit för sig. Jag hatar när folk inte bryr sig och jag hatar när folk klagar. Jag hatar att sitta helt jävla passiv och vänta på att någon ska ta kontakt, jag hatar att vänta på att andra ska välja mig. Jag hatar att alla andra bestämmer en jävla massa saker men jag aldrig kan säga någonting, jag hatar att ha en massa att göra men inte orka göra någonting. Jag hatar att datorn suger all must och tid ur en utan att man får något vettigt gjort. Jag hatar när man har flera planer på vad man ska göra men får gjot nada utav det. Jag hatar allt det. Och lite till.

JAG ÄR FÖR JÄVLA PASSIV. Jag hatar denna dagen. Jag hatar allt som har med något alls att göra.

Jävla skitdag. Värdelösa helvete.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP