torsdag 23 december 2010

Julmysigt ^_^

Igår hjälpte pappa och hans sambo mig att köpa en svart plastgran och köra hit till mig ^_^
Sedan på eftermiddagen for jag och älskling in till stan efter han slutat jobbet och handlade pynt till granen (plus massa annat som jag inte kunde motstå .. xD ), och sedan en snabb sväng till ica maxi och handlade lite blommor och trevliga saker.. så nu har vi det riktigt julmysigt här hemma ^_^

Julgran<3

och julplantering ^^

 Julkorten vi fick igår hänger också uppe på kylen, med de smö söta magneterna jag gjorde hos farmor ;D

 och eftersom vi fick glögg av Roberts pappa när han var på besök, så vart vi ju tvungna att ha glöggmuggar nu ;D

 ... och glöggskedar ;D

 eh, och man Kan inte låta bli att falla för sånnahär fina röda tekoppar ^^ jag överalade Robert med att vi faktiskt inte har några tekoppar än, bara vanliga muggar/koppar. De är dessutom rödare i verkligheten än på bild, assnygga ^_^

 hihihi, och så några nya servetter när vi var på ica maxi. Vi har förvisso inte använt några av de vi redan har, men man vet aldrig när svartvitt blir av modet, så jag bunkrar upp för fullt ;D
(gäller det mesta jag köper faktiskt..)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP