söndag 26 december 2010

God jul eller!


God jul på er allesammans där ute! Haha, bara några dagar efter, men jag har varit upptagen med att fira jul ju :P
Har fått några små fina julklappar, och massa pengar (bästa och sämsta med att växa upp - paketen är ju roliga, men man behöver pengarna numera..). Sitter just nu och försöker vänja mig vid lösnaglarna min bror köpt till mig i sydkorea ^^ Verkar som de säljer starkare lim där, för de här lossnar fan inte av någonting. Men det är awesome, ändå van vid långa naturliga naglar ;D Jag lyckades göra dem rätt snygga btw, så jag kan kanske se om ni kan få en bild sedan ^^
Har varit sämst med att fota på jul, hade kameran med mig men icke - därför får ni bara mina julfina bilder ovanför :P

Kan visa er lite av vad jag fått sedan kanske, men nu ska jag gå och fixa lite mat med älskling, magen kurrar!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP