onsdag 14 november 2007

Jag är död.

Ja, stendöd. I alla fall om man räknar mitt liv som min aktivitet på internet. Jag hinner aldrig med något ordentligt längre. Det är läxor, och när det inte är läxor så är det sova. Och när det inte är det så är det att ligga och stirra upp i taket för att lugna ner sig från all stress. Och sedan är det prata med Robert som gäller. Jag hinner aldrig med något längre.
Och detta var precis vad jag visste skulle hända, jag skulle sluta skriva.. jag är så besviken på mig själv.. jag Behöver skriva, det är Bra för mig. Men det skiter ju jag såklart i.

Jaja, jag var i skolan idag i alla fall, vi hade bara två lektioner. Matte och idrott. Svenskan var "inställd". Eller ja, det var eget skrivande. Men vem skriver på en lektion utan lärare? Förresten är jag redan klar, så orka det..
På matten sa Staffan att jag kommer få extrauppgifter för att bromsa upp mig. Jag ligger alltså för långt fram. Men, jag vill inte ha extrauppgifter. Jag vill ligga före. Ligger jag inte före så känner jag mig stressad jue. Jag vill vara före alla andra. Då är det bra. Då är det rätt. Men jag får väl göra några extrauppgifter och räkna i boken samtidigt. Suck, jag vill bara ligga före. Jag ska ju precis börja med geometri nu jue! I alla fall..
Idrotten går detso sämre, vi kommer alltid typ 3 minuter för sent, jag och Josefin. Måste bättra mig där.

Någon har ringt mig idag. Jag hade mobilen i skåpet. Jag vet inte vem det var. Kanske var det min pianolärare.. Undras om jag ska ha lektion imorron? Det återstår väl att se..

På lördag fyller min broder år. Jag var inne i Kungsbacka igår, och skaffade en present till honom. Den kostade mig 528 kronor, exakt så mycket jag hade i plånboken efter att ha tagit ut en femhundring.. Nu har jag 500 kronor och 31 öre kvar på mitt konto.. det ska räcka till julklappar till alla.. Jag är fattig..

Robert var nere på lovet förresten.. och sedan var han nere nu i helgen med, då var vi på fest. Josefin hade fest. Det var skitkul, 70-tals-tema. Jag kom som 60-tal. Men det var kul ändå. Jättekul. 70-tals-kläder är värsta fräsiga.
Men nu denna helgen så ska min bror ha två kalas, ett hos mamma, och ett hos pappa, och nästa helg kommer Hänke ner. Det ska bli skitkul det med, har ju aldrig träffat honom innan. Men jag kommer sakna Robert mer än jag nånsin kan föreställa mig. Det är tre dagar sedan han åkte, jag kommer få vänta minst tre Veckor till! Hur ska jag stå ut?

Och så har jag läxor.. Fixa klart uppsatsen i svenskan( 1 A4), skriva historiaarbetet (1,5 A4), plugga in engelskaglosor ( ca. 35-40 st), plugga in spanskaglosor (ytterligare ca. 35 st), och sist men inte minst; plugga in de 20 första ämnena i periodiska systemet..vojvoj, jag har mycket att göra nu.. eller nåt..
Jaja, bättra mig Hanna, hejsven ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP