lördag 22 september 2007

Jahaja.

Då vart man med blogg.
Något jag tänkt på länge i och för sig. Men det har aldrig blivit av riktigt.
Konstigt, när jag alltid känner att jag har en sån massa tankar att uttrycka..

Nåja, nu har jag den, och nu kan jag skriva så mycket jag vill, nästan när jag vill. Förutom när jag har läxor, när jag är trött, när jag spenderar timmar med att prata med Robert, eller när jag helt enkelt inte har något jag tänkt på.
Fantastiskt alltså.
Bara det inte blir som ett av alla mina andra projekt. Påbörjade, men aldrig avslutade. Det brukar bli så, intresset försvinner, sedan ligger de där, i någon månad, eller något år, för att sedan bli upptagna igen och färdiggjorda.

Men nu så, mitt i natten, när jag borde sova eftersom jag ska upp typ extremt tidigt imorgon, DÅ, ja just passar jag på att skaffa mig en blogg. Mitt språk är säkert som svejsan, undras hur många stavfel jag har nu..

Men här är den, och här ska jag nu skriva ner alla intressanta och världsomvändande tankar jag tänker varje dag. Tänk vad roligt.
Men, nu är det sent, imorgon är det scoutinvasion på Liseberg, och jag ska vara där! Fast att jag inte är scout ska jag vara där! Bara för Robert <3
Gonatt allesammans . :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP