onsdag 27 juli 2011

Jag hade visst ett liv ändå

Trodde jag skulle sitta och blogga som en galning hela lovet i brist på vettigare saker att göra. Men så blev det visst inte. Jag hade visst ett liv i alla fall. Eller ja, jag har haft tråkigt ganska mycket, men tydligen ändå skaffat mig andra saker att göra än att sitta vid datorn.. :)

De senaste dagarna har i alla fall avgjort varit de bästa på hela sommaren: jag har varit med HÄKS både söndag, måndag och tisdag! De är helt underbara det där gänget, kärlek på det :')

Idag ska jag i alla fall iväg till pappa och träffa alla mina syskon och syskonbarn. Det blir mys! :3

En Hanna fortfarande iförd morgonrock. Kanske dags att byta om, ska till bussen om en kvart :P

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP