tisdag 5 juli 2011

hej



Orka att lov är så tråkiga att det absolut inte finns något att skriva här.. Eller så är mitt liv för intressant för att jag ska hinna med att berätta om det för andra. Vi kan ju låtsas det i alla fall ;D

Mitt stora mål just nu är i alla fall att bli av med min telefonfobi. Har dragits med den hela livet, tycker det är på tiden att den far åt fanders nu. Därför tänker jag ringa, ringa och ringa lite mer. Fåniga samtal, sådana som att beställa pizza osv. Alla gånger man ska ta kontakt med folk och har flera tillvägagångssätt att använda sig av. Finns telefon ska jag använda den. Funkar inte det tänker jag fanimej ta ett jobb som telefonförsäljare.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP