måndag 11 juli 2011

Lappsjuka

Tror jag drabbats av en släng av lappsjuka. Jag insåg det nån gång mot slutet av mitt första år på chalmers - att jag mår bättre när jag får vara med där det händer saker och ha något för mig hela tiden. En helg är nästan för lång tid att sitta ensam hemma. Man blir instängd, det är jättetråkigt. Framkallar (o)trevliga känslor såsom rastlöshet, orkeslöshet, trötthet, lönlöshet och lite lättare ångest. Sånt som jag annars trott beror på stress. Liksom, att känna att man vill göra massa saker samtidigt som man orkar nada. Så då har jag försökt ta det lugnt och göra ännu mindre för att bli av med känslan. Funkar inte särskilt bra kan jag ju säga. Men nu vet jag, det är Mer saker jag behöver att göra när jag känner såhär! Tur då att jag har fullt upp resten av veckan :D

Tisdag: bada med Josefin!
Onsdag: gå och se sista Harry Potterfilmen på bio med några klasskamrater.
Torsdag: fira min födelsedag med mina närmsta vänner
Fredag: åka ner till wheels and wings i Varberg med Josefin :D
Lördag: fira födelsedag med släkten hos pappa
Söndag: fira födelsedag med släkten hos mamma.

Juste, jag fyller år på lördag kanske jag ska säga ^^
Jag lär ju vara lite lagom botad från min lappsjuka när veckan är slut i alla fall :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP