lördag 21 maj 2011

Pluggar

Jag har antagit en utmaning från mig själv: att se om det går att klara 2 tentor på Chalmers ifall man ger dem totalt 4 dagar var.

Jag har alltså inte pluggat, alls, (utöver yttepytte de första 2 veckorna inför fysikduggan) på hela läsperioden. Eftersom kurserna varit extraordinärt tråkiga och jag haft massa andra skoj saker för mig. Kurserna är "kemiteknik, miljö, samhälle" (kan mer ses som en tenta i lärarens åsikter, hon har sin egen bok som kursmaterial...) och fysik. Fysik har jag aldrig gillat, inte heller miljödravvel färgat av personliga åsikter. Så, nu kan ni sluta klandra mig för att inte ha pluggat. Istället ser vi på den intressanta frågeställningen; tror ni jag klarar det?


Folk säger att min handstil ser ut precis som i brev från mormor, typ..

Skulle jag komma från dessa två tentorna med något annat än underkänt, är jag för evigt djupt imponerad av mig själv.. :)

. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP