torsdag 26 maj 2011

Pluggar inte ..

Jag har fysiktenta på lördag, den lär gå åt skogen. Fast jag går ju på högskolan nu, så det finns omtentor. Det är bra :)
Det är bra för jag gillar inte fysik, och jag började fundera på att plugga för sent. Det är ingen idé, och jag har ingen motivation. Jag sitter och slökollar på föreläsningsanteckningar och ser det som förberedelser för pluggning under sommaren istället. Mekanik och våglära är inte min grej..

Nåväl. Angående den förra tentan jag skrev om, den i tisdags, så kan jag säga att den kan ha gått hur som helst. Och med hur som helst menar jag 3a eller underkänt. Det lär jag få veta inom 2-3 veckor.. :)

Men nåväl. Jag kanske ska återgå till att slöläsa om tidsoberoende schrödingerekvationen för väteatomer och endimensionella lådor? Wä..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP