söndag 22 maj 2011

Bilder

Titta vilken fin bild jag hittade på facebook som någon tog på mig under dammiddagen:


Utöver det tänkte jag ni skulle få ett urval av alla de bilder Karin tog på mig häromveckan när vi inte orkade plugga fysik. Håll till godo:





Nej nu måste jag fortsätta plugga. Jag är imponerad av min egen inlärningsförmåga, så sjukt mycket information fastnar i skallen på mig. Helt otroligt. Och jag menar det, jag låter säker egocentrisk, men jag är mest förvånad. Väldigt glad och tacksam förvisso, men mest förvånad. Förstår inte hur min hjärna lyckas med det konststycket. Men jag klagar inte.
Nu ska jag ge mig på och räkna materialbalanser istället. :)

1 kommentarer:

Anonym,  3 juni 2011 kl. 17:46  

Tips till nästa dammiddag:
http://worldoffredrik.blogspot.com/2011/05/strippor-i-all-ara-jag-sager-bara.html
:-D
/Katarina

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP