fredag 27 maj 2011

..föräldrar :D

Imorse, okejokej runt 12-slaget dårå (det gills väl som morgon?), ringde mamma mig och frågade om jag ätit frukost än/var hemma.. svaret var ja på båda delarna, varpå hon föreslog sig komma hit och bjuda på fika. Det var en väldigt trevlig start på dagen ^_^

Och nyss pratade jag i telefon med pappa, och nämnde att min sista tenta innan sommaren är imorgon. Han sa att då borde jag ju plugga på den, jag sa "jag vet.. fast jag funderar på att åka in till skolan och vara social istället.. det finns omtentor till hösten" , varpå han svarade "ja, gör du det. Det tycker jag låter som en väldigt bra idé faktiskt :)" .
Är det inte trevligt att ha föräldrar som resonerar på detta viset så säg ? :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP