måndag 11 april 2011

Femma i matte! :D

Nuu har resultatet för senaste mattetentan anlänt! Ni kanske minns att jag var orolig för att ens klara den? Well, visar sig att jag inte hade något att oroa mig för - jag fick 39,5, vilket avrundas uppåt till 40, vilket precis råkar vara poänggränsen för att FÅ EN FEMMA!!! :D
Jag fick en fucking femma i analys och linjär algebra C, fatta vilken bedrift! jag är stolt över mig själv ^^

Femma i både kemi och matte senaste läspeeioden, nåt sånt trodde jag aldrig att jag skulle få uppleva på Chalmers ^_^ BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP