fredag 29 april 2011

Cortège imorgon!!

Ååh nu har dagen kommit, imorgon ska vi paradera på gatorna och förmedla vårt otroligt viktiga budskap!
(..eller var det tvärt om? O.o)

Jag kommer vara utklädd till ett ashett blåbär, bara så ni vet! Så råkar ni vara där och kolla så vet ni vad ni ska leta efter ;) Ekipage 13, Parasit i rävskit! Kanske den mest vettiga vagnen någonsin..

Nej jag är så galet förväntansfull och nervös, kan knappt vänta!! :D

Enda som är lite sorgligt är att ca 2 veckor av konstant fest, chill och bara allmän awesomehet är på väg att ta slut.. jag vill inte tillbaka till vanlig skola och vanligt allting igen.. jag älskar cortège.. jag älskar studentliv :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP