måndag 26 september 2011

Tentaveckan närmar sig

Vakna upp och inse att man glömt av att det var måndag.. Fett ovärt :o

Har nu gått in i dendär fasen när Allt är roligare än att plugga. (till skillnad från innan då jag kunde strunta i att plugga för att det var så långt kvar till tentorna..) läser termodynamik och tillämpad matematik just nu, och trodde aldrig jag skulle säga det men för en gångs skull är inte mattekursen den svåraste. Nog för att jag riskerar att inte klara någon av dem men ändå :)

Ni kan få en fin lista på de trevligaste distraktionerna dock :
1. FML
2. Damn you autocorrect
3. Wordfeud
4. Early Bird (jättegulligt spel jag hittade igår ^_^ )
5. Baka
6. Laga mat
7. Organisera receptpärmen
8. Betala räkningar
9. Diska
10. Bokföra min egen ekonomi
11. Hitta tränings- och mat-appar (ja jag försöker bli lite hälsosam av mig här :P )
12. Internetshoppa ( igår beställde jag foundationprover från Lily Lolo, har förvisso inte hunnit testa dem än men verkar vara bra och resonabelt billig mineralfoundation :D)


Early Bird, så sött :D

Nej nu ska jag duscha och äta frukost tror jag bestämt ^^ bara en föreläsning idag, så jag avlider inte .. :P BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP